انجمن گیمیفیکیشن ایران

در این بلاگ می توانید با مقالاتی از جنس ترجمه و تالیف با این مفهوم شیرین و جذاب آشنا بشید

۵ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

نقش گیمیفیکیشن در هدایت نتایج تجاری واقعی در حیطه بانکداری - قسمت دوم

نقش گیمیفیکیشن در هدایت نتایج تجاری واقعی در حیطه بانکداری - قسمت دوم

عامل موثر در موفقیت و شکست هر پروژه گیمیفیکیشن به میزان زیادی به طراحی و تجربه کاربری بستگی داشته و ارتباط زیادی با صلاحیت کارمندان بانک ندارد. بازیها به وسیله افرادی که تجربه و بینش در نحوه تاثیرگذاری گیمیفیکیشن ندارند نباید طراحی و آموزش داده شود.

در حالیکه بازاریاب ها و صاحبان فرایند ها در حال "انجام واقعی" کار هستند . شاهدان و مفسرین صنعت در مورد گیمیفیکیشن مینویسند و چالش این کار زمانی است که لازم باشد استراتژی ها و مفاهیم مورداستفاده در طراحی (گیمیفیکیشن) را در کسانی نهادینه کنیم که هر روز را با فکر کردن به این کار می گذرانند ( روز و شبشان این کار است). آنها می دانند ابتدا" چه چیزهایی باعث انگیزش در افراد برای ورود و پذیرش فعالیت گیمیفیکیشن می شود و آنها می دانند که چگونه کاربران را دوباره جذب کنند – همه در حالی که بیشتر و بیشتر بینشهایی را در باره علاقه مندی های آن مشتریان و چگونگی به کار بردن این اطلاعات را ایجاد و پیدا می کنند.

خبرگان گیمیفیکیشن باید توجه داشته باشند که بانکها نیاز به اطمینان از این دارند که طراحی بازی در قالب مقررات و ضوابط مشابه بازی کردن انلاین و ساختارهای عملیاتی از سرویسهای اطلاعات ، باشد.

طراحی بازی همچنین نیاز به بودجه ریزی محتاطانه دارد – در بعضی مواقع تنها یک بار هزینه می شود. بیشتر بازی ها نیازمند به روز رسانی مداوم در ظاهر ، حس و قابلیت هستند.


برای ادامه کلیک کنید


۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
عماد ضیایی

انتقال به سایت جدید

سلام دوستان 

ما هم اکنون یک سایت جدید داریم به دلایل زیر:

  • اینجا قابلیت اشتراک گذاری نداره 
  • اینجا قابلیت گیمیفای نداره
  • اینجا تعداد کاربراش محدوده
  • اینجا روی عکس نمیشه لینک گذاشت
خلاصه رفتیم تو سایت جدید و اینم آدرس سایتمونه خلاصه مطالب جدیدی رو خواستید ببینید بیاید اونجا




irangamification.com
۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
امیرحسین ثقه الاسلامی

نقش گیمیفیکیشن در هدایت نتایج تجاری واقعی در حیطه بانکداری - قسمت اول

گیمیفیکیشن در بخش خدمات مالی تنها یک تازگی و هوس زودگذر نیست. طبق بررسی های انجام شده، گیمیفیکیشن صحبت از یک مبنای طبیعی در مورد هر فردی است که یک چالش و مبارزه را دوست دارد. آیا موسسه مالی شما برای بازی آماده است؟

اگر تلاش می کنید با دویدن ، پیاده روی و ورزش های مشابه بدنتون رو تو فرم مناسبی نگه دارید ، استفاده از یک نرم افزار گوشی هوشمند میتواند به عنوان یک ابزار انگیزشی در بررسی فعالیتها و رسیدن به اهداف تناسب اندامتون کمک فراوانی کند. این فعالیتی است که به اصطلاح به آن " گیمیفیکیشن " می گویند.


برای ادامه کلیک کنید

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
عماد ضیایی

چگونه نوآوری را در کارمندان شعله ور کنیم ؟

فروزان کردن شعله نوآوری در کارکنان

 

بدون شک وقتی به این تیتر فکر می کنیم احتمال وجود مثال های از این کار در سیستم های دولتی به ذهن خطور میکند. اما وزارت کار بریتانیا مثال بارزی در این حوزه می باشد. بازی اقتصادی و گیمیفای شده بازار ایده ها این وزارت خانه با نام Idea street ، مکانی برای داد و ستد ایده های خلاقانه (در بهترین زمان ممکن) نمونه این حوزه است. درست در میانه زمانی که تمامی اروپا در برنامه های ریاضت اقتصادی بودند، وزارت کار بریتانیا همچنان یکی از ستون های اساسی اقتصاد بریتانیا به حساب می آمد.


برای ادامه کلیک کنید

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
بهار مازندرانی

هفتمین جلسه گروه مطالعه

هفتمین جلسه گروه مطالعه در حالی برگزار شد که دوستان جدید به جمع ما پیوستند و خیر مقدم می گم خدمتشون جنابان خشایار جهانیان و سجاد بهجتی 


team fortress


این هم عکسی بود که بعد از جلسه انداختیم :)

در این جلسه علیرضا رنجبر عزیز ارائه ای که در ابتدای نورو ویکند ارائه کرده بودند رو دوباره در جلسه ارائه کردند که به زودی در وبلاگ قرار خواهد کرد و جناب عماد ضیایی هم از مطالعاتی که در خصوص گیمیفیکیشن در بانکداری نوین داشتند پرده برداری کردند :)


و در انتها هم جناب خشایار جهانیان به معرفی خویش پرداختند 

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
امیرحسین ثقه الاسلامی