با سلام خدمت شما علاقه مندان و دوستان جدید


من امیرحسین اسلامی  پس از آشنایی با Gamification (گیمیفیکیشن) و احساس جالب بودن در مورد آن کردن !

تصمیم گرفتم که چیزهای هیجان انگیزی که در مورد گیمیفیکیشن پیدا می کنم رو فعلا در این وبلاگ منتشر کنم 


و چون به نظرم امکانات بیان جالب بود فعلا روی این پلتفرم شروع کردیم 





تاریخچه :


من و عده ای از دوستانم بر روی یک استارتاپ در حال کار کردن بودیم.

استارتاپ ما درباره یک برنامه آموزشی که یک روز به این نتیجه رسیدیم که چرا آدما باید یک چیزی یاد بگیرن 

یکی از بچه های تیم گفت گیمیفیکیشن اونجا بود که اولین بار اسم این موضوع به گوشم خورد و خلاصه شروع کردم به کندو کاو 

تا به این جمله از موسسه گارتنر رسیدم که :تا سال 2015 پنجاه درصد ابداعات و ۷۰ درصد از 2000 شرکت برتر دنیا در پلتفرم(برنامه)های خود از گیمیفیکیشن استفاده می کنند .

این جمله خیلی من رو به فکر فرو برد که سهم ما از این ۲۰۰۰ شرکت برتر و از این ابداعات چیه . 

به نظرم رسیدم اگر موضوع انقدر جدیه چرا من قسمتی از آخر هفته ها مو به این موضوع اختصاص ندهم .

که اینطور شد که می بینید.


من قصد دارم ویدیو ها کتابها و مقالاتی که به نظرم جالب میاد رو براتون اینجا برای استفاده بیشتر بزارم و اگر ایده ای برای گسترش بهتر دارید 

متشکر می شم که اون رو با ما در میون بزارید.